VVD als open netwerkorganisatie

Op dinsdag 22 december organiseert de VVD Aa en Hunze voor haar leden een extra Algemene Ledenvergadering (ALV). Doel van deze vergadering is om met de leden van gedachten wisselen over een aantal ontwikkelingen binnen de VVD.

Het hoofdbestuur heeft onlangs een aantal concrete voorstellen gedaan voor een structuurwijziging van de partij en deze voorstellen zijn tijdens Algemene Vergadering van Afgevaardigden (AVA) op 28 november jl. aangenomen. Het overkoepelende doel van het hoofdbestuur is om van de VVD een open netwerkorganisatie te maken. Om als partij, regio en afdeling meer slagkracht te krijgen, zullen kamercentrales en afdelingen samengevoegd worden. Ook voor de afdeling Aa en Hunze geldt dat wij niet in de huidige vorm kunnen blijven bestaan. Om die reden hebben wij dan ook een extra ALV georganiseerd. Het bestuur heeft de uitkomsten van de AVA uitvoerig besproken, mogelijke scenario's en bijbehorende consequenties op een rij gezet. Tijdens de ALV zal het onderwerp worden toegelicht, vragen worden beantwoord en zal aan de leden richting worden gevraagd voor het vervolgtraject.

Bent u lid van de VVD Aa en Hunze? U bent van harte welkom op dinsdag 22 december om 19 uur bij Café Hofsteenge in Grolloo.