Word lid van de VVD

Elke democratie wordt gemaakt door mensen. Mensen die meedenken met ons land - in de Tweede Kamer of thuis op de bank. Wilt u meedenken met Nederland en uw stem laten tellen?

Misschien is lid worden van de VVD dan wel een goede investering. Dan krijgt u toegang tot het interne debat en heeft u een directe stem bij de verkiezing van de lijsttrekker. Bovendien stelt u ons in staat om uw belangen in de politiek beter te behartigen. Investeer in uzelf, word lid van de VVD. Want mensen maken de democratie.

Het lidmaatschap van de VVD biedt u vele mogelijkheden, maar verplicht u niet om overal gebruik van te maken. Ook als u lid van de VVD wilt worden omdat u bijvoorbeeld de VVD alleen moreel en financieel wilt steunen, bent u van harte welkom bij onze partij.

Het basistarief voor het lidmaatschap bedraagt € 9,67 per maand. Voor jongeren, ouderen en gezinsleden bestaan speciale contributiearrangementen. Een overzicht van deze speciale contributiearrangementen en de tarieven kunt u terugvinden op vvd.nl/betalen.

Indien u meer informatie wenst te ontvangen, kunt u dit per e-mail laten weten. Stuur dan een bericht naar info@vvd.nl of neem contact op met het Algemeen Secretariaat van de VVD per telefoon: (070) 361 30 61.

Klik hier om via de website u aan te melden als lid!