Nieuwe voorzitter voor VVD Aa & Hunze

De afdeling van de VVD in onze gemeente heeft sinds maandag 19 februari een nieuwe voorzitter. Tijdens de ALV van het netwerk Noord-Drenthe in Vries, is Derkjan Schepers uit Schoonloo gekozen als nieuwe voorzitter.

Scheidend voorzitter Maik Panneman uit Gasselternijveen geeft aan dat hij begonnen is als fractiemedewerker bij de VVD Drenthe. Deze functie in combinatie met het netwerk bestuur en het voorzitterschap van de afdeling Aa en Hunze maakt dat Maik heeft gekozen om het voorzitterschap na 2 jaar over te dragen.

De nieuwe voorzitter wil verder werken aan een goede verbinding tussen inwoners en bestuurders. Verder ziet Derkjan uit naar een mooie samenwerking met iedereen die achter het liberale gedachtegoed staat, of graag in contact wil komen met de VVD. Hiervoor zullen met enige regelmaat activiteiten worden georganiseerd, waarbij geïnteresseerden van harte welkom zijn.

Het bestuur en de fractie is Maik veel dank verschuldigd, en wenst de nieuwe voorzitter veel succes.